Віртуальний спорт Волині: нововолинські «майнкрафтери» серед переможців усеукраїнського турніру

08 Липня 2020, 13:13
2130

Команда Нововолинського наукового ліцею-інтернату здобула третє місце на Всеукраїнському STEM-чемпіонаті з Minecraft: Education Edition.

У цьому освітньому онлайн-проєкті брало участь 58 учнівських команд з усієї України, які впродовж червня змагались за першість, демонструючи свою креативність, критичне мислення та командну роботу у розв’язанні завдань чемпіонату. Команда нововолинського ліцею «Українці» під керівництвом учительки фізики Лілії Шустік отримала почесне ІІІ місце у Середній лізі. Про це повідомляють на сторінці закладу у фейсбуці.

Нововолинські ліцеїсти у грі мали впоратися зі складною проблемою – масштабні пожежі у віртуальному селищі, які підсилює надзвичайна спека й велика кількість сухостою у близькому лісі (2030 рік подій у грі). Учасники мали зупинити лихо, відновити території та подбати про пожежну безпеку в майбутньому.

Результат командної роботи презентували організаторам, які високо оцінили цей проєкт із відновлення Minecraft-поселення, що постраждало від пожежі, відзначивши уміле використанням STEM-інструментів.

Креативність, архітектурні, конструкторські й технічні знання ліцеїстів Богуслава Купровського та Іллі Максимчука допомогли відмінно справитися з усіма завданнями Чемпіонату з теми «Лісові пожежі».

«Робота з ресурсом Minecraft: Education Edition потребує багато часу та умінь. Діти грають у різних тематичних світах і в такий спосіб вирішують STEM-задачі, вчать англійську, програмування, точні науки, комунікують. Словом, оце і є креативність сучасної педагогіки: скористатися сучасним контентом та передати найважливіше через зрозумілі дітям символи та мову. Саме цьому і навчає своїх вихованців учителька фізики Лілія Шустік. Такою цікавою фішкою – популярною відеогрою Minecraft – вона спонукає ліцеїстів до конструкторської та технічної діяльності, використовує ігрове середовище в освітніх цілях для створення власних проєктів та складних логічних схем, навчає дітей ставити і досягати намічені цілі, пробуджує заохочення діяти самостійно та креативно, вирішувати проблеми у віртуальному середовищі Minecraft, де є лише одне обмеження – уява. Виконуючи віртуальні завдання, діти вчаться креативному розв'язанню реальних проблем», – підкреслюють у Нововолинському ліцеї.


 

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024